ml<

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً فضایل سوره های قرآن(1) - آل یس

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 فضایل سوره های قرآن(1) - آل یس

فضایل سوره های قرآن(1)

پنج شنبه 86 اسفند 9 ساعت 1:12 صبح

                                                          

sثواب قرائت سوره نساءs
امام علی(ع)فرمودند:کسی که در هر جمعه سوره نساء را بخواند از فشار قبر ایمن خواهد بود.
sثواب قرائت سوره اسراءs
امام صادق(ع)فرمودند:کسی که سوره بنی اسرائیل را در هر شب جمعه قرائت نماید تا قائم آل محمد(ع) را درک نکند و از اصحاب او نباشد نخواهد بود.
sثواب قرائت سوره لقمانs
امام محمد باقر(ع)فرمودند:کسی که سوره لقمان را در هر شب بخواند خداوند در آن شب فرشتگانی را بر او می گمارد که تا صبح او را از شیطان و لشکریان او حفظ نماید و اگر در روز آن را تلاوت کند تا شب او را از شیطان و لشکریانش حفظ می نمایند.
sثواب قرائت سوره توحیدs
امام علی(ع)نقل می نماید که پیامبر(ص)فرمودند:کسی که هنگام خواب صد بار سوره توحید را بخواند خداوند گناهان پنجاه سال او را می بخشد و اگر کسی بعد از نماز صبح یازده بار آن را بخواند در آن روز گناهی از او سر نمی زند و از شر شیطان محفوظ می ماند.
sثواب قرائت سوره کوثرs
امام صادق(ع)فرمودند:کسی که سوره کوثر را در نمازهای واجب و مستحب بخواند خداوند در روز قیامت از حوض کوثر به او آب عطا می نماید و مجلس او با پیامبر (ص)در زیر درخت طوبی است.
sثواب قرائت سوره قارعهs

امام محمد باقر(ع)فرمودند:کسی که سوره قارعه را زیاد بخواند خداوند عز و جل او را از فتنه دجال و ایمان به او و نیز در روز قیامت از چرکهای جهنم مصون می دارد.
sثواب قرائت سوره قدرs

امام محمد باقر(ع)فرمودند:کسی که با صدای بلند سوره قدر را بخواند مانند کسی است که در راه خدا شمشیر کشیده باشد و کسی که آن را با صدای آهسته بخواند مانند کسی است که در راه خدا در خون غلتیده باشد و اگر ده بار آن را بخواند خداوند هزار گناه از گناهان او را پاک می نماید.
sثواب قرائت سوره فجرs

امام صادق(ع)فرمودند:سوره فجر را در نمازهای واجب ومستحب بخوانید زیرا این سوره از آن امام حسین است و کسی که آن را بخواند در روز قیامت با امام حسین(ع) در درجه او در بهشت می باشد.Image
برگرفته از کتاب فضائل اعمال در دنیا و آخرت اثر شیخ صدوق(ره)
 


نوشته شده توسط : درویشی

نظرات دیگران [ نظر]



/body>

log